برنامه تلویزیونی محفل

سید محمدحسین طباطبایی: سید محمدحسین طباطبایی، متولد سال 1369 است. او در دهه 1370 در برنامه­های تلویزیون حضور پیدا کرد. او در 5 سالگی حافظ کل قرآن شد و در برنامه­های تلویزیون به قرائت قرآن پرداخته بود. حافظه و نوع جواب دادن او مورد توجه اساتید قرار گرفته بود و در زمان خودش از افراد سرشناس زیادی بالاتر بود. سیدمحمدحسین طباطبایی بعد از 26 سال مجدد در قاب تلویزیون ظاهر شد. سید محمدحسین طباطبایی، آزمون خود را در حفظ پس داده است اما حامد شاکرنژاد از او خواست که درباره تمام داوران یک آیه قرآن تلاوت کند و ایشان با زیرکی و تواضع این کار را انجام دادند. محمدحسین طباطبایی از تلاوت آیات قرآن برای تلطیف کردن فضا استفاده می­کند و خاطرات شیرینی درباب این موضوع بیان کرد و فضای برنامه را صمیمی­تر کرد. آقای طباطبایی جای برنامه­های قرآنی را در تلویزیون خالی می­دیدند و از حضور در برنامه محفل ابراز خرسندی کردند.

فیلم اجرا

تصاویر اجرا

5 در مورد “سید محمد حسین طباطبایی”

  1. کریم ستاوی

    باسلام وادب وتشکرویژه ویژه وخداقوت خدمت همه طراحان وتهیه کننده گان وحامیان وبرگزارکنندگان برنامه بسیارزیبا وجالب وآموزنده وپرافتخاروباعث شوروشعف فضای قرآنی درجامعه انشاءالله این برنامه قطع نشودوادامه داشته باشد همانطورکه مسطوراهست این برنامه هم باشد ،ازبانیان این برنامه هم متشکریم جای این برنامه هادرتلویزیون خالی بودهم این برنامه وهم برنامه حسینیه عالی هستن تشکرستاوی ازشوش دانیال(ع)

  2. محفل خیلی خیلی برنامه خوبه ،ماهم تنها برنامه تلویزیونی که در این ماه دنبال کردیم این برنامه بود
    خیلی لذت بردیم امیدوارم بازم بعد ماه مبارک رمضان از این نو برنامه ها تلویزیون بزاره
    ممنون از عوامل محترم و زحمتکش محفل

    1. علی صالحی

      سلام واقعا جای همچنین برنامه ای در تلویزیون معارف سیما خالی بود انشالله تداوم داشته باشد.

  3. برنامه محفل تنها برنامه ای هست که من دارم پیگیری میکنم،
    واقعا برنامه بجا و قابل احترام و لذت بخشی هست،

    کاش این برنامه یا اینگونه برنامه ها بعد ماه مبارک ادامه پیدا کند

  4. ابراهیم زیوری

    سلام برنامه محفل یک برنامه کاملا اسلامی انسان را به خدا خودش نزدیک میکنه من در طول اجرا برنامه گریانم به خدایم شاکرم در ایران اسلامی ان هم درعصر حاضر انشالله به ظهوری اقایمان امام زمانمان ختم شود))(میشه شوخی های اقایان شاکری دوست داشتنی خادم محترم حرم ابوالفضل وعباس اقای حسنین بعداز برنامه تان باشد) ممنون همه تان به خدا مهربان می سپارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا